fcb.portal.reset.password

 

FC Barcelona ile dünya çapında tüketiciler ve işletmeler için, e-ticaret, iletişim, dijital içerik ve FinTech hizmetlerinde lider, dinamik ve global bir şirket olan Rakuten Inc. anlaşma imzaladı. Buna göre Japon firması 2017/18  itibari ile gelecek dört sezon boyunca kulübün ana global sponsoru olacak ve takım formasının göğsünde yer alacak.

Anlaşma bu Çarşamba günü, 1899 Konferans Salonunda, FC Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu, FC Barcelona Başkan Yardımcısı ve Pazarlama Sorumlusu Manel Arroyo ve Rakuten´in Başkanı ve CEO’su Hiroshi Mikitani’nin katılımıyla düzenlenen bir törenle resmiyet kazandı. Kulüp ile Rakuten arasındaki sponsorluk anlaşması, 2017/18 sezonundan 2020/21 sezonuna kadar bir yıllık uzatma seçeneği ile imzalandı. Bu anlaşmanın sonucu olarak, FC Barcelona´ya, dört yıllık sözleşme süresince her yıl 55 milyon avro ve şampiyonluk teşvik primi ödenecek. Bu sözleşme, yakın gelecekte yapılacak Kulüp Üyelerinin Olağanüstü Toplantısı’nda onaylanacak.

Rakuten, Inc. (TSE: 4755) dünyanın önde gelen internet hizmetleri şirketlerinden biridir. 1997 yılında Japonya'da kurulan şirket, e-ticaret, finans ve dijital içerik odaklı tüketici ve işletmeler için çok çeşitli hizmetler sunuyor. 2012 yılından bu yana, Forbes dergisinin yıllık, dünyanın en yenilikçi 20 şirketi listesinde yer alıyor. Rakuten, global bir inovasyon şirketi olma vizyonuyla, her geçen yıl dünyaya yayılmaya devam ediyor.

Güçlü yenilikçi kimliği göz önüne alındığında, Rakuten, FC Barcelona´nın ilk Global İnovasyon ve Eğlence Ortağı olacak. Rakuten, mesajlaşma, insansız hava araçları, e-ticaret, yapay zeka ve daha da fazlasında şirketin teknolojik hünerlerini sergileyen yeni girişimleri ile oyuncuları destekleyecek ve FC Barcelona taraftarları ve üyelerine daha keyifli bir futbol deneyimi yaşatacak. Bu girişimler Rakuten´in global kaynaklarından karşılanacaktır. Japon şirketin Avrupa’da; mobil mesajlaşma ve arama uygulaması olan Viber; Barcelona merkezli ve şu anda 12 ülkede bulunan video streaming hizmeti olan Wuaki; Fransa'nın önde gelen e-ticaret sitelerinden biri olan PriceMinister ve 12 Avrupa ülkesinde kullanılan global bir dijital e-okuma hizmeti olan Kobo gibi şirketleri bulunuyor. Dünya genelinde; e-ticaret sanal pazarı Rakuten Ichiba, ABD merkezli Cashback alışveriş hizmeti Ebates ve kütüphaneler için elektronik kitap dağıtıcısı Overdrive´i içeren Japonya ve ABD’deki  Rakuten şirketleri de anlaşmaya değerli bir destek sağlayacaktır.

Mobil mesajlaşma ve arama uygulaması olan Rakuten firması Viber, aynı zamanda FC Barcelona'nın Resmi İletişim Kanalı olacak.

FC Barcelona Başkanı Josep Maria Bartomeu'nun açıklamaları:

“İnovasyonda bir dünya markası olan Rakuten ile yaptığımız anlaşmadan mutluluk duyuyoruz. Rakuten, büyük veri, iletişim ve e-ticaret alanlarındaki tecrübesi ve bilgi birikimi ile FC Barcelona'nın gelecekteki başarılarına katkıda bulunacaktır”.

"Mevcut Yönetim Kurulumuzun hedefi olan; Barça’nın spor kulüpleri sponsorluğunda birinci sırada konumlanması bu anlaşma ile gerçekleşmiştir. Rakuten ve FC Barcelona arasındaki bu ortaklığın, sportif ve ticari başarı getirmesini ve kulübün dünya çapında bir referans noktası olma hedefine ulaşmasına yardımcı olmasını umuyoruz".

Rakuten başkanı ve CEO´su Hiroshi Mikitani´nin açıklamaları:

"Bu ortaklık, global marka stratejimizi güçlendirmek için gerçekleşti fakat daha da önemlisi Global İnovasyon ve Eğlence Ortağı olarak, oyunculara, üyelere ve taraflarlara yenilikçi çözümler ve hizmetler sunacak benzersiz bir ortam oluşturmak için Viber, Wuaki, Ebates, Kobo, PriceMinister gibi markalarımızın kolektif gücünü getirmek için çalışıyoruz”.

“Şahsen, yılladır takımını takip ettiğim ve benzersiz oyun stiline, profesyonelliğine, başarma azmine ve genç yetenekleri desteklenme kültürüne hayranlık duyduğum Barça topluluğuna katılmaktan dolayı çok heyecanlıyım”.


Başa dön